Regulamin serwisu fluxoil.pl

Dla przedsiębiorców - klientów FLUX Sp. z o.o.

SPIS TREŚCI
  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  2. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU INTERNETOWEGO
  3. USŁUGI ELEKTRONICZNE DOSTĘPNE WE FLUXOIL.PL
  4. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA, ZAWARCIE UMOWY WE FLUXOIL.PL
  5. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI
  6. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTÓW
  7. KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ
  8. REKLAMACJE DOTYCZĄCE UMOWY SPRZEDAŻY
  9. USTAWOWE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  10. POSTANOWIENIA DODATKOWE
  11. PRAWA AUTORSKIE DO SERWISU INTERNETOWEGO
  12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Dziękujemy za odwiedzenie naszego serwisu internetowego udostępnianego pod adresem internetowym https://fluxoil.pl (dalej jako: „Serwis Internetowy”, „Serwis” albo „Fluxoil.pl”).

Formuła niniejszego regulaminu zakłada ustalenie ogólnych zasad i warunków korzystania z Serwisu Internetowego, w szczególności zasad i warunków, na jakich nastąpi korzystanie z funkcjonalności Serwisu Internetowego, zawarcie oraz realizacja umów sprzedaży między nami a Państwem na podstawie zapytań ofertowych składanych poprzez Serwis Internetowy.

Niniejszy regulamin, w razie podjęcia przez Państwa decyzji o korzystaniu z Serwisu Internetowego, regulują w szczególności zasady korzystania z Serwisu Internetowego i jego funkcjonalności, a także warunki, na jakich nastąpi zawarcie, wykonanie i rozliczenie umowy sprzedaży, w tym kwestie naszej odpowiedzialności.

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem i rozpoczęcia współpracy, spółka FLUX Sp. z o.o.

1) POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Właścicielem Serwisu Internetowego jest spółka FLUX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Oławie (adres siedziby i adres do korespondencji: ul. 3 Maja 26, 55-200 Oława), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000875254; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości: 5000,00 zł; NIP: 9121932457, REGON: 387787744, adres poczty elektronicznej: biuro@fluxoil.pl (dalej jako: „Sprzedawca” oraz „Usługodawca”).
  2. Regulamin i wszystkie postanowienia w nim zawarte są skierowane i tym samym wiążą wyłącznie przedsiębiorców – klientów Sprzedawcy, dla których zawieranie umów sprzedaży ze Sprzedawcą jest związane bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową. W celu uniknięcia wątpliwości, przyjmuje się, że Serwis Internetowy nie jest skierowany do konsumentów.
  3. Regulamin i wszystkie postanowienia w nim zawarte są skierowane i tym samym wiążą wyłącznie przedsiębiorców – klientów Sprzedawcy, dla których zawieranie umów sprzedaży ze Sprzedawcą jest związane bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową. W celu uniknięcia wątpliwości, przyjmuje się, że Serwis Internetowy nie jest skierowany do konsumentów.
  4. Określenia użyte w niniejszym dokumencie oznaczają:
    1. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
    2. FORMULARZ KONTAKTOWY – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Serwisie Internetowym umożliwiający nawiązanie kontaktu z Usługodawcą.
    3. FORMULARZ ZAPYTANIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Serwisie Internetowym umożliwiający złożenie Zapytania, w szczególności poprzez wybranie rodzaju i ilości Produktów interesujących Użytkownika.
    4. KLIENT, UŻYTKOWNIK – (1) osoba fizyczna, dla której korzystanie z Serwisu Internetowego (w tym również zawarcie Umowy Sprzedaży) jest związane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – która korzysta lub zamierza korzystać z Serwisu Internetowego oraz zawiera lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
    5. KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
    6. KONTO, KONTO UŻYTKOWNIKA – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem Użytkownika zbiór zasobów i funkcjonalności w Serwisie Internetowym, w którym gromadzone są dane podane przez Użytkownika oraz informacje o jego zakupach, złożonych Zapytaniach i innych działaniach w ramach Serwisu Internetowego.
    7. PRAWO AUTORSKIE – ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz. U. Nr 24, poz. 83 ze zm.).
    8. PRODUKT – rzecz ruchoma uwidoczniona w Serwisie Internetowym, która może być przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
    9. SERWIS INTERNETOWY, SERWIS, FLUXOIL.PL – serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę i dostępny pod adresem internetowym https://fluxoil.pl.
    10. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawarta lub zawierana na odległość przez Klienta ze Sprzedawcą na podstawie Zapytania składanego za pośrednictwem Serwisu Internetowego.
    11. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników za pośrednictwem Serwisu Internetowego na warunkach wskazanych w Regulaminie.
    12. USŁUGODAWCA, SPRZEDAWCA – spółka FLUX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Oławie (adres siedziby i adres do korespondencji: ul. 3 Maja 26, 55-200 Oława), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000875254; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości: 5000,00 zł; NIP: 9121932457, REGON: 387787744, adres poczty elektronicznej: biuro@fluxoil.pl.
    13. ZAPYTANIE – zapytanie o wycenę Produktu składane przez Klienta, stanowiące dla Sprzedawcy podstawę do przesłania Klientowi oferty zawarcia Umowy Sprzedaży.
    14. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).

2) OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU INTERNETOWEGO

  1. Użytkownik obowiązany jest do korzystania z Serwisu Internetowego zgodnie z jego przeznaczeniem oraz niniejszym Regulaminem, w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy, innych Użytkowników oraz osób trzecich. Użytkownik obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Użytkownika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Użytkownikowi zabrania się wykorzystywania Serwisu Internetowego do przesyłania niezamówionych informacji handlowych (spam) oraz do podejmowania działań zakłócających w jakikolwiek sposób prawidłowe funkcjonowanie Serwisu.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane w Fluxoil.pl dane Użytkownika, jeśli nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, niezwłocznie uniemożliwi do nich dostęp, zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.).
  3. Dla prawidłowego korzystania z Serwisu Internetowego, konieczne może okazać się spełnienie następujących wymogów technicznych przez Użytkownika: (1) komputer, laptop, tablet lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari lub Microsoft Edge; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
  4. Korzystanie z Serwisu Internetowego wiąże się ze standardowymi zagrożeniami występującymi w sieci Internet. Podstawowym zagrożeniem każdego użytkownika Internetu, w tym osób korzystających z Usług Elektronicznych, jest możliwość „zainfekowania” systemu teleinformatycznego przez różnego rodzaju złośliwe oprogramowanie tworzone głównie w celu wyrządzania szkód lub uzyskania nieuprawnionego dostępu do danych Użytkownika. Dla uniknięcia zagrożeń z tym związanych, Usługodawca zaleca, aby Użytkownik zaopatrzył swój sprzęt, który wykorzystuje podłączając się do Internetu, w program antywirusowy i stale go aktualizował, instalując jego najnowsze wersje, a także aktualizował na bieżąco przeglądarkę internetową oraz system operacyjny swojego urządzenia końcowego.
  5. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Serwisie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Serwisu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Serwisie Internetowym, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Serwisie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie z Serwisu Internetowego jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Serwisu Internetowego jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (korzystanie z Usług Elektronicznych, zawieranie Umów Sprzedaży oraz obowiązki ustawowe Usługodawcy).

3) USŁUGI ELEKTRONICZNE DOSTĘPNE WE FLUXOIL.PL

  1. Korzystać z Serwisu Internetowego na warunkach wskazanych w Regulaminie może każdy Użytkownik.
  2. Korzystanie z Usług Elektronicznych jest bezpłatne, chyba że Regulamin stanowi inaczej.
  3. Usługodawca udostępnia następujące Usługi Elektroniczne w Serwisie Internetowym:
    1. Konto Użytkownika.
    2. Formularz Kontaktowy.
    3. Formularz Zapytania.
    4. Newsletter.
  4. Szczegółowy opis dostępnych Usług Elektronicznych oraz zasad ich działania określony jest na stronach Serwisu Internetowego oraz w niniejszym Regulaminie.
  5. Korzystanie z Konta Użytkownika jest możliwe po wykonaniu łącznie czterech kolejnych kroków – (1) wypełnieniu przez Użytkownika interaktywnego formularza rejestracji Konta dostępnego na stronie Serwisu, (2) kliknięciu pola „Rejestruj”, (3) potwierdzeniu chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany automatycznie na podany adres poczty elektronicznej oraz (4) aktywacji Konta przez Usługodawcę. Konto nie zostanie aktywowane, jeśli Usługodawca stwierdzi niekompletność, nieprawdziwość lub nieprecyzyjność informacji i danych wskazanych w formularzu rejestracji.
  6. W formularzu rejestracji Konta niezbędne jest podanie przez Użytkownika następujących danych dotyczących Użytkownika: imię i nazwisko osoby kontaktowej, nazwa firmy, numer NIP, adres siedziby lub miejsca wykonywania działalności (ulica, numer budynku i lokalu, kod pocztowy, miejscowość), adres poczty elektronicznej, numer telefonu oraz hasło.
  7. Konto umożliwia Użytkownikowi korzystanie z Formularza Zapytania w celu złożenia Zapytania o wycenę Produktów dostępnych w Serwisie Internetowym.
  8. Użytkownik obowiązany jest do bieżącej aktualizacji swoich danych podanych w ramach Konta w razie ich zmiany.
  9. Użytkownik obowiązany jest utrzymać dane dostępowe do Konta w tajemnicy przed osobami trzecimi. Użytkownikowi zabrania się udzielania dostępu do Konta innym osobom, w tym poprzez najem lub użyczenie.
  10. Użytkownik może posiadać w tym samym czasie wyłącznie jedno Konto.
  11. Użytkownik ma prawo umożliwić korzystanie z Konta upoważnionym przez siebie osobom, z którymi pozostaje w ścisłych relacjach zawodowych (np. współpracownikom, pracownikom, zleceniobiorcom), z zastrzeżeniem, że Użytkownik ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania tych osób jak za działania i zaniechania własne. Użytkownik, który upoważnia inną osobę do korzystania z Konta, obowiązany jest związać taką osobę niniejszym Regulaminem oraz dbać o przestrzeganie przez nią niniejszego Regulaminu.
  12. Usługa Elektroniczna Konto Użytkownika świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieokreślony. Użytkownik ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@fluxoil.pl.
  13. Usługodawca zastrzega sobie prawo usunięcia Konta Użytkownika w przypadku, gdy Użytkownik pomimo uprzedniego wezwania Usługodawcy do zaniechania naruszeń: (1) rażąco lub uporczywie narusza postanowienia niniejszego Regulaminu, (2) zalega z jakimikolwiek wymagalnymi płatnościami na rzecz Usługodawcy, (3) podejmuje działania zagrażające naruszeniem renomy Usługodawcy, Serwisu Internetowego i jego Produktów.
  14. Korzystanie z Formularza Kontaktowego możliwe jest po przejściu do zakładki „Kontakt” widocznej na stronie Serwisu Internetowego i wymaga dokonania dwóch kolejnych kroków przez Użytkownika – (1) wypełnienia Formularza Kontaktowego danymi wskazanymi jako obowiązkowe i (2) kliknięcia na stronie Serwisu Internetowego po wypełnieniu Formularza Kontaktowego pola „Wyślij”. W Formularzu Kontaktowym niezbędne jest podanie przez Użytkownika treści wiadomości kierowanej do Usługodawcy oraz adresu poczty elektronicznej, na który Usługodawca może przesłać odpowiedź.
  15. Usługa Elektroniczna Formularz Kontaktowy świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą wysłania wiadomości za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania wysyłania wiadomości za jego pośrednictwem przez Użytkownika.
  16. Korzystanie z Formularza Zapytania wymaga zalogowania na Konto w Serwisie Internetowym. Składanie Zapytania rozpoczyna się z momentem przejścia przez Użytkownika do strony Produktu, który ma być przedmiotem Zapytania. Złożenie Zapytania następuje po (1) wypełnieniu Formularza Zapytania przez Użytkownika i (2) kliknięciu pola „Złóż zapytanie” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Serwisu). W Formularzu Zapytania niezbędne jest podanie przez Użytkownika informacji o rodzaju oraz ilości Produktu/ów oraz miejscu dostawy.
  17. Usługa Elektroniczna Formularz Zapytania świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zapytania za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zapytania za jego pośrednictwem przez Użytkownika.
  18. Korzystanie z Newslettera następuje po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków przez Użytkownika – (1) podaniu w odpowiedniej rubryce widocznej na stronie Serwisu Internetowego adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera oraz (2) kliknięciu pola „Zapisz się”. Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta Użytkownika lub składania Zapytania – z chwilą utworzenia Konta lub złożenia Zapytania adres e-mail Użytkownika zostaje dodany do bazy Newslettera.
  19. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Użytkownik ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@fluxoil.pl.
  20. Wszelkie reklamacje oraz inne zgłoszenia dotyczące Usług Elektronicznych oraz sposobu działania Serwisu Internetowego mogą być zgłaszane drogą elektroniczną pod adresem poczty elektronicznej Usługodawcy: biuro@fluxoil.pl. Użytkownik powinien zawsze podać swoje dane kontaktowe oraz przedstawić zwięźle informacje dotyczące zgłaszanego problemu technicznego lub innej nieprawidłowości. Usługodawca zobowiązuje się niezwłocznie udzielić odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie.

4) ZŁOŻENIE ZAPYTANIA, ZAWARCIE UMOWY WE FLUXOIL.PL

  1. Umowa Sprzedaży może zostać zawarta na podstawie Zapytania złożonego przez Klienta za pomocą Serwisu Internetowego. Zawarcie umowy między Klientem i Usługodawcą może nastąpić również poza Serwisem Internetowym, szczególnie na podstawie kontaktu mailowego lub telefonicznego, w zależności od szczegółowych ustaleń stron. O ile Klient i Sprzedawca nie uzgodnią inaczej, Umowa Sprzedaży zawarta w takiej formie podlega postanowieniom niniejszego Regulaminu, z którym Klient może się zapoznać najpóźniej przed zawarciem Umowy Sprzedaży.
  2. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem i Sprzedawcą następuje zwykle według poniższego schematu:
    1. Klient składa Zapytanie na Produkty, który chce zakupić, np. telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem Formularza Zapytania zgodnie z pkt. 3.16 Regulaminu.
    2. Na podstawie otrzymanego Zapytania Sprzedawca przygotowuje dla Klienta ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży i przedstawia ją Klientowi do akceptacji, na przykład telefonicznie lub w drodze korespondencji mailowej. W razie niejasności co do przedmiotu Zapytania Klienta, Sprzedawca może zadać Klientowi najpierw dodatkowe pytania w celu lepszego poznania jego potrzeb i dopasowania oferty.
    3. W przypadku akceptacji oferty przez Klienta, Umowa Sprzedaży zostaje zawarta.
    4. W przypadku dodatkowych uzgodnień, umowa zostaje zawarta, gdy Klient i Sprzedawca dojdą do porozumienia co do kwestii będących przedmiotem uzgodnień.
  3. Katalog dostępnych Produktów, które mogą być przedmiotem Umowy Sprzedaży, podany jest Klientowi na stronach Serwisu Internetowego, w szczególności przed rozpoczęciem składania Zapytania.
  4. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronach Fluxoil.pl, w szczególności ich opisy, parametry użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy Sprzedaży w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  5. Cena Produktu wskazana w ofercie Sprzedawcy podana jest w złotych polskich. O łącznej cenie wraz z podatkami tytułem Umowy Sprzedaży, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany w ofercie lub w trakcie uzgodnień – zawsze przed zawarciem Umowy Sprzedaży (to jest przed akceptacją otrzymanej oferty przez Klienta).
  6. Akceptując przedstawioną przez Sprzedawcę ofertę i zawierając Umowę Sprzedaży, Klient powinien dodatkowo przekazać co najmniej następujące dane umożliwiające realizację zawieranej umowy: imię i nazwisko osoby kontaktowej, pełną nazwę firmy oraz numer NIP, adres siedziby lub miejsca prowadzenia działalności gospodarczej (ulica, numer budynku i lokalu, kod pocztowy, miejscowość), adres e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz dane dotyczące Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, adres dostawy, jeśli jest inny niż adres zamawiającego. W przypadku braku niektórych informacji, Klient zostanie poproszony o ich uzupełnienie przed rozpoczęciem realizacji umowy.
  7. O ile z warunków oferty Sprzedawcy nie wynika inaczej, przedstawiona Klientowi oferta jest wiążąca przez czas potrzebny na udzielenie, bez nieuzasadnionego opóźnienia, odpowiedzi co do jej przyjęcia lub odrzucenia, lecz nie dłużej niż przez 7 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia przez Sprzedawcę. Oznacza to, że po upływie wskazanego terminu Klient powinien poprosić Sprzedawcę o potwierdzenie aktualności oferty.
  8. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez: (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu przed zawarciem Umowy Sprzedaży, (2) wystawienie dowodu zakupu, a w przypadku Klientów zarejestrowanych we Fluxoil.pl również (3) odnotowanie zakupu w historii transakcji na Koncie Użytkownika. Dodatkowo, w zależności od sposobu nawiązania współpracy, utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży może nastąpić także w inny sposób (np. poprzez przesłanie wiadomości mailowej lub utrwalenie ustaleń na piśmie).

5) SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI

  1. Termin płatności może być każdorazowo ustalany między Klientem i Sprzedawcą przed zawarciem Umowy Sprzedaży. Poniżej przedstawione są standardowe sposoby i termin płatności, które są dostępne w razie braku innych uzgodnień między stronami umowy.
  2. Sprzedawca udostępnia Klientom następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
    1. Płatność przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy.
    2. Płatności elektroniczne, płatności kartą płatniczą, płatności ratalne i odroczone za pośrednictwem serwisu PayU.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie internetowej https://www.payu.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu; kapitał zakładowy w wysokości 4 944 000,00 zł w całości opłacony; NIP: 7792308495.
  3. Terminy płatności:
    1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, Klient obowiązany jest dokonać płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
    2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności ratalnej lub płatności odroczonej, Klient obowiązany jest do dokonania płatności na rzecz wybranego kredytodawcy lub podmiotu finansującego zgodnie z przyjętym harmonogramem spłaty.

6) KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTÓW

  1. Sposób, termin i koszt dostawy Produktu może być każdorazowo ustalany z Klientem przed zawarciem Umowy Sprzedaży. Poniżej przedstawione są standardowe sposoby i terminy realizacji, które mają zastosowanie w razie braku innych uzgodnień między stronami umowy.
  2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi w ofercie lub w trakcie uzgodnień – zawsze przed zawarciem Umowy Sprzedaży (to jest przed akceptacją otrzymanej oferty przez Klienta).
  3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu:
    1. Przesyłka pocztowa.
    2. Przesyłka kurierska.
    3. Przesyłka paletowa.
  4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 5 Dni Roboczych, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach realizacji, zastosowanie znajduje najdłuższy podany termin. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
    1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – od dnia odnotowania płatności na rachunku bankowym lub rachunku rozliczeniowym Sprzedawcy.
    2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności ratalnej lub płatności odroczonej – od dnia powiadomienia Sprzedawcy przez kredytodawcę lub podmiot finansujący o zawarciu z Klientem umowy kredytowej, nie później jednak niż od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi kredytu.
  5. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu zawodowemu przewoźnikowi przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu.
  6. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika, Klient obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, w szczególności poprzez sporządzenie protokołu szkody w obecności dostawcy.

7) KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ

Zasadniczą formą bieżącej komunikacji na odległość z Usługodawcą jest Formularz Kontaktowy dostępny na stronie Serwisu Internetowego oraz poczta elektroniczna (e-mail: biuro@fluxoil.pl), za pośrednictwem których można wymieniać z Usługodawcą informacje dotyczące korzystania z Serwisu Internetowego oraz realizacji Umów Sprzedaży. Użytkownicy mogą kontaktować się z Usługodawcą także na inne dopuszczalne prawem sposoby, korzystając z danych kontaktowych wskazanych na wstępie Regulaminu.

8) REKLAMACJE DOTYCZĄCE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli Umowa Sprzedaży nie została wykonana lub została wykonana w sposób nieprawidłowy, są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, z zastrzeżeniem modyfikacji wynikających z niniejszych postanowień Regulaminu.
  2. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Klienta zostaje wyłączona, zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego.
  3. Reklamacje związane z Produktami i realizacją Umowy Sprzedaży Klient powinien składać na przykład drogą poczty elektronicznej (mailowo) na adres: biuro@fluxoil.pl lub pisemnie pod adresem: ul. 3 Maja 26, 55-200 Oława.
  4. W reklamacji Klienta powinny znaleźć się następujące elementy: (1) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i data wystąpienia nieprawidłowości; (2) dowód zakupu; (3) zdjęcia przedstawiające wadę Produktu – jeśli dotyczy; (4) oczekiwania lub roszczenia Klienta; oraz (5) dane kontaktowe składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji, jednak mogą wpłynąć na końcową decyzję Sprzedawcy co do oceny zasadności reklamacji Klienta.
  5. W przypadku gdy dla rozpatrzenia reklamacji niezbędne jest sprawdzenie Produktu przez Sprzedawcę, Klient obowiązany jest dostarczyć Produkt na własny koszt pod adres: ul. 3 Maja 26, 55-200 Oława.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Sprzedawca może wstrzymać rozpatrzenie reklamacji do czasu otrzymania Produktu z powrotem od Klienta.
  7. Reklamacje w przedmiocie braków ilościowych oraz reklamacje dotyczące uszkodzeń lub ubytku Produktu w transporcie powinny być zgłaszane przez Klienta do Sprzedawcy przed upływem 7 dni od dnia dostarczenia przesyłki z Produktem, pod rygorem utraty możliwości późniejszego powoływania się na te okoliczności przez Klienta w razie dochodzenia jakichkolwiek roszczeń od Sprzedawcy. Podstawą rozpatrzenia przez Sprzedawcę reklamacji dotyczącej uszkodzeń lub ubytku Produktu w transporcie jest protokolarne ustalenie stanu przesyłki przez Klienta z przewoźnikiem zgodnie z pkt. 6.6 Regulaminu.
  8. Postanowienia niniejszego pkt. 8 Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać przewidzianej przez bezwzględnie wiążące przepisy prawa odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

9) USTAWOWE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Postanowienia niniejszego punktu 9. Regulaminu dotyczące konsumenta stosuje się wyłącznie do Użytkownika lub Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w pkt. 9.3 Regulaminu oraz kosztów, o których mowa w pkt. 9.9 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia do Sprzedawcy przed jego upływem.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: ul. 3 Maja 26, 55-200 Oława lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@fluxoil.pl. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy (który stanowi załącznik nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta), jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
    1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
    2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
  5. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
  6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem na adres Sprzedawcy: ul. 3 Maja 26, 55-200 Oława.
  7. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
    1. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
    2. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
    3. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
    4. W przypadku zakupu usługi, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
  8. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu pieniędzy, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m. in. w odniesieniu do (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

10) POSTANOWIENIA DODATKOWE

  1. Niniejszy punkt 10. Regulaminu oraz wszystkie postanowienia w nim zawarte są skierowane i tym samym wiążą wszystkich Klientów i Użytkowników, z wyłączeniem osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Usługodawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej z Klientem/Użytkownikiem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Użytkownika żadnych roszczeń w stosunku do Usługodawcy.
  3. Usługodawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta/Użytkownika sposobu płatności oraz faktu zawarcia umowy.
  4. W przypadku opóźnienia w płatności, w tym płatności zaliczki, Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy zawarcia kolejnych umów oraz wstrzymania realizacji już zawartych umów do czasu uiszczenia należnych płatności, co nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Usługodawcy.
  5. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek kwestii spornych związanych z umową, Klient nie jest uprawniony do wstrzymania płatności lub części płatności. Ewentualne rozliczenia wynikające z kwestii spornych nastąpią dopiero po obopólnym uzgodnieniu stanowiska stron umowy.
  6. Usługodawca jest uprawniony w każdym czasie podjąć działania zmierzające do zweryfikowania prawdziwości, rzetelności oraz precyzyjności informacji podanych przez Klienta/Użytkownika, w szczególności podanych w trakcie składania przez niego Zapytania. W zakresie weryfikacji Usługodawca uprawniony jest m. in. do zażądania od Klienta/Użytkownika przesłania skanu posiadanych certyfikatów, zaświadczeń lub innych dokumentów niezbędnych do dokonania weryfikacji. W czasie weryfikacji, o której mowa w zdaniu poprzednim, Usługodawca uprawniony jest do wstrzymania realizacji Umowy Sprzedaży oraz zawieszenia dostępu do Konta na czas trwania weryfikacji.
  7. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Użytkownikowi stosownego oświadczenia.
  8. Jakiekolwiek opóźnienie lub niewywiązywanie się z warunków realizacji umowy przez Usługodawcę nie będą stanowiły podstawy dla Klienta/Użytkownika do odstąpienia od umowy lub też domagania się odszkodowania za poniesione straty lub innych równoważnych płatności, jeśli niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy zostało spowodowane czynnikami, za które Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności i do których powstania się nie przyczynił.
  9. Usługodawca nie ponosi wobec Klienta/Użytkownika odpowiedzialności za szkody i niewypełnienie zobowiązań wynikające ze zdarzenia o charakterze siły wyższej (np. awarie techniczne, włamania hackerskie, przerwy w dostawie prądu lub dostępie do Internetu, katastrofy naturalne, epidemie, wojny, zamieszki, rozruchy, strajki generalne, powodzie, pożary) lub wszelkich innych przyczyn pozostających poza uzasadnioną kontrolą Usługodawcy.
  10. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Klienta/Użytkownika, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości uiszczonych kosztów z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Ograniczenie kwotowe, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez Klienta/Użytkownika w stosunku do Usługodawcy, w tym także w przypadku braku zawarcia Umowy Sprzedaży lub niezwiązanych z tą umową. Usługodawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta/Użytkownika tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Użytkownika.
  11. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą a Klientem/Użytkownikiem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

11) PRAWA AUTORSKIE DO SERWISU INTERNETOWEGO

  1. Prawa autorskie oraz prawa własności intelektualnej do Serwisu Internetowego jako całości oraz jego poszczególnych elementów, w tym treści, grafik, utworów, wzorów i znaków dostępnych w jego ramach należą do Usługodawcy lub innych uprawnionych podmiotów trzecich i objęte są ochroną Prawa Autorskiego oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Ochrona przyznana Serwisowi Internetowemu obejmuje wszystkie formy ich wyrażenia.
  2. Znaki handlowe Usługodawcy oraz podmiotów trzecich powinny być używane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. W razie jakichkolwiek wątpliwości przyjmuje się, że Użytkownik korzystający z Serwisu Internetowego nie otrzymuje żadnych praw autorskich do materiałów (w tym treści tekstowych, graficznych i audiowizualnych), do których uzyskuje dostęp podczas korzystania z Usług Elektronicznych. Użytkownikowi udzielana jest jedynie niewyłączna, niezbywalna, nieprzenoszalna (w tym bez prawa sublicencjonowania) licencja na korzystanie z tych treści, bez ograniczeń terytorialnych, wyłącznie przez czas i w zakresie korzystania przez Użytkownika z Usług Elektronicznych zgodnie z ich przeznaczeniem, powszechnie obowiązującymi przepisami Prawa Autorskiego oraz niniejszym Regulaminem.

12) POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu zawierane są w języku polskim i zgodnie z prawem polskim.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów i terminów płatności lub dostawy; zmiany w zakresie świadczonych Usług Elektronicznych; dodania lub usunięcia Usług Elektronicznych; wprowadzenia nowych opłat za korzystanie z Serwisu lub podwyższenia obecnych; poprawy jakości obsługi lub bezpieczeństwa Użytkowników; zmiany danych Usługodawcy – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
    1. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej Konto), zmieniony Regulamin wiąże Użytkownika, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu Cywilnego, to jest Użytkownik został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 15 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych, Użytkownik będący osobą fizyczną, o której mowa w pkt. 9.1 Regulaminu, ma prawo odstąpienia od umowy.
    2. W pozostałych przypadkach zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Użytkowników przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o Prawach Konsumenta; Prawa Autorskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Dziękujemy za uważną lekturę!

W razie pytań jesteśmy zawsze do Państwa dyspozycji – prosimy o kontakt korzystając z danych podanych na wstępie.

Zapraszamy do współpracy,
spółka FLUX Sp. z o.o.